Monday, October 5, 2009

Kembali Merindu....


Assalamualaikum....huhu...lame jari jemariku tak update blog kesayangan...well, because of few problems and things..but that it's, I'M BACK !!! haaha..em...kembali merindu....to whom?I really missed that month...month that bring us back, to our Creator...Allah S.W.T....RAMADHAN...huhu...bulan yang aku sendiri rase tak banyak tekanan...rase tenang je..walaupun kite sume diduge tahap kesabaran masing2...Kita pun tak tahu mungkin Ramadhan tahun ni merupakan Ramadhan yang terakhir buat kita...well, only Allah S.W.T knows...aku hepi sangat sbb dapat buke dgn budak2 studio aku kat our humble studio..Yeah, humbleness is very important..hehe..Aidilfitri tahun ni pn bestla walaupun tak sme kemeriahannye macam time kite kcik2 dlu..dapat gather dgn family pn da ckup bagi aku..ziarah sedare mare tu memang da jdi kemestianla kan...takkan nak terperuk dlm umah je tgk tv...Raye ku thn ni jugak bergelumang dgn keje yang berlori-lori..siap mak aku join tengok aku wat mood box lagi..haha..well, support dari mak yg penting...ye.. KEBERKATAN...kaf ba ra kaf alif ta nun...KEBERKATAN..hehe

No comments:

Post a Comment